Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Consells i Precaucions per a la inspecció de gas

DIMECRES 16 SETEMBRE 2020

Visites comercials de llum o gas en el domicili

  • Des del mes d'octubre del 2018 les visites de comercials de llum o gas que no hagueu sol·licitat no estan permeses.
  • Si algú es presenta a casa vostra per oferir-vos algun servei d’aquest tipus truqueu a la companyia o al 112.

 

Recomanacions

Per tal d’evitar robatoris i estafes, es recomana seguir els consell de seguretat següents:

  • Si el vostre domicili disposa de vídeo-porter o porter automàtic, no obriu sense preguntar qui és i on va.
  • Demaneu veure l’acreditació.
  • En cap cas no permeteu el pas al vostre domicili a persones desconegudes, especialment si no heu concertat la cita amb l’empresa.
  • La inspecció de la vostra instal·lació de gas s’ha de realitzar cada 5 anys. L’obligació de realitzar aquesta inspecció s’anuncia prèviament per escrit (enviat per l’empresa distribuïdora de gas).
  • Si algú es presenta a casa vostra per oferir-vos algun servei relacionat amb el gas o la llum truqueu a la companyia o al 112.

 

En el moment de la inspecció

  • No doneu ni ensenyeu cap rebut.
  • No doneu ni ensenyeu cap dada bancària.
  • Amb l'excusa de conèixer el vostre consum d'aigua, llum o gas o de comprovar si les vostres dades són correctes, potser us demanaran un document o una factura: no lliureu aquesta documentació ja que les vostres dades poden ser utilitzades per a altres finalitats no desitjables.
  • No pagueu cap import en efectiu, el cost de la revisió es carregarà al rebut mensual.
  • Conserveu el certificat de manteniment de la caldera.

 

Document Actions