Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Bases del Concurs de Cartells - Festa Major de Sant Salvador Golmés 2025

DILLUNS 24 MARÇ 2025

BASES DEL CONCURS

L’Ajuntament de Golmés convoca el Concurs de Cartells per anunciar la FESTA MAJOR DE SANT SALVADOR, els dies 6, 7, 8, 9 i 10 d’agost de 2025, amb les bases següents:

1)    Participants:

És requisit imprescindible que totes les persones que vulguin concursar estiguin empadronades al municipi.

Només es podrà presentar un únic cartell per cada persona participant en el concurs.

2)    Tema:

Al cartell hi ha de figurar el text següent:

Festa Major de Golmés Agost 2025 - Dies 6, 7, 8, 9 i 10.

Les obres presentades han de ser originals i inèdites. 

3)  Tècnica i Mides:

El concursant podrà utilitzar la tècnica que consideri adequada.

El cartell ha de ser de cartolina, de 60 cm d’alt per 40 cm d’ample, amb 2 cm de marge blanc a ambdós costats de la cartolina. L’orientació del dibuix ha de ser vertical. 

4)    Presentació:

Els originals s’hauran de lliurar a les oficines de l’Ajuntament de Golmés abans de les 13.00 hores del divendres 30 de maig de 2025.

Tots els cartells s’han de presentar embolicats amb paper.

A més, s’hi afegirà un sobre petit on hi constarà el nom i cognoms, el domicili i el telèfon de l’autora o autor de l’obra (els i les menors d’edat hi haurà de constar també les dades del pare o de la mare).

5)    Categories:

  • Categoria infantil: nenes i nens que cursin infantil i primària. El premi serà de 200 € en un val per material escolar.
  • Categoria d’adults: a partir de 16 anys. El premi serà de 400 €.

6)    Jurat:

Estarà format per membres designats per les regidories de Cultura i de Festes de l’Ajuntament de Golmés.

El premi pot ser declarat desert en cas que les obres presentades no reuneixin la qualitat adient.

7)     Veredicte:

El dilluns 9 de juny, en l’acte del Pregó de Festa Major, es donaran a conèixer els cartells escollits, dins els actes de la vigília de la Festa Major de Sant Salvador Votat.

8)     Recollida de les obres:

Del 16 al 30 de juny les obres es podran recollir a l'Ajuntament. En cas de no ser recollides en l'esmentat termini, es considerarà a tots els efectes que els autors o autores renuncien als treballs i aquests passaran a ser propietat de l'Ajuntament.

9)     Condicions:

El cartell guanyador serà de propietat municipal i l’Ajuntament podrà editar- lo en exclusiva les vegades que cregui convenient i en els formats que millor s’escaigui.

Es tindrà cura del tractament de les obres presentades, però no es responsabilitza dels desperfectes que puguin patir.

El fet de prendre part en aquest concurs suposa l’acceptació d’aquestes bases.